Ruffwear: Webmaster

Jag har länge spanat på denna snygga sele till Leo, som fått väldigt bra betyg av nöjda användare och som dessutom ska vara en bra dragsele med fäste mitt på ryggen och bra vaddering. Precis allt vad jag varit ute efter men inte hittat någon annanstans. Ikväll fick jag ett il och bestämde mig för att nu är det dags att beställa! Och att Leo just fyllt år är ju bara en väldigt bra ursäkt för att vi ska få unna oss. Så nu längtar vi tills denna kommer och jag lovar ett utlåtande så fort vi hunnit testa!


Klicka på bilden för mer info.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken snygg sele!

2008-06-29 @ 20:09:30
URL: http://http:/djurliv.webblogg.se
Postat av: Markus

Hej!



Går precis i tankarna på att beställa en sådan till min amstaff. Står ju att small passar si och så, medium passar si och så och att large passar si och så. Men när man skall välja finns det bara xxs, xs och large att välja på. Antar att medium är xs eftersom det är det mittersta så att säga? Antar även att det var den du köpte?

Väldigt fin hund för övrigt =)





Mvh



/ Markus

2008-09-30 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0