Vem F*N är jycken som tuggar på mitt öra?!!!

image23
Jag bläddrade nyss igenom en hel del gamla bilder och hittade denna, som jag bara var tvungen visa för att den ser så himla kul ut. Det här är från julafton som vi firade hos kusinerna. Min kusin Evelina har en powder puff vid namn Herkules... Herkules är var även ägare till detta grisöra som Leo hittade och käkade upp, varav den lite suspekta blicken i bakgrunden :) Leo var inte poppis i den här killens ögon!

image24
Herkules.

image25
Mammas cavaliertjej, Sally.


Jag är grymt sugen på att fota lite mer hundporträtt snart! Hoppas det inte dröjer för länge innan Bitchiga Barbro kommer och hälsar på. *hint hint*

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!
Tack! :-) Kul att du gilla sidan!
Haha ja jag är glad att jag hann med att fota när han låg så vackert i bilen..*s*

Självklart får du länka! ;-)

Himla mysig sida du hade själv också. Vilka härliga bilder!
Slänger in en länk till dig också när jag uppdaterar nästa gång. Här vill man ju kika in fler gånger..;-)

// Anna med Wincent

2008-03-20 @ 22:11:03
URL: http://wince.se
Postat av: Nils

HAHA, det var en talande bild. Stackars Herkules som inte får ha sitt tuggöra i fred. Men är man hungrig och stark kan man vara svårstoppad.

2008-03-26 @ 23:38:28
URL: http://lossapannor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0