Nya favoriter

Idag, för första gången på länge, är vädret helt underbart! Och jag är så j***a glad att jag tog med mig kameran ut! Vi har inte kunnat hålla oss till vägarna utan skuttade in och nosade (Leo i alla fall) i varenda skogsplätt vi kunde hitta. Och självklart passade jag på att knäppa massor med bilder på snyggingen.

image54
Ny favorit och underbart härlig som bakgrundsbild :)

image53
Ser ut att sitta lite ostadigt, hihi.

image55
Såå stilig man kan vara!

image56
Leo har just upptäckt att något rör sig på ängen...

image57
...och "vår" kära äng som äntligen börjar tina fram är full med fåglar! Här springer Leo och leker lite fågelhund.

Det blev nog närmare 90 bilder, så alla hamnar inte här. Men många av dem på pixbox. Kika gärna in!


edit: Här kommer att par till läckra. Leo är i full färd med att mörda sitt ben. Hi hi.
image58

image59
Smiiiiile :)

Kommentarer
Postat av: Ewie

aw jättefin hund.

2008-04-29 @ 15:25:38
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Diana

Vilken snygging till hund!

2008-05-19 @ 17:42:05
URL: http://crazybunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0