Makeup Artist


Kommentarer
Postat av: Anonym

HejHej!^^ Jag heter Elisabeth och är 11 år :) Jag undrar om du kunde göra en gratis design åt mej? :) Om du vill kan du kontakta mej genom min blog? :) Om du vill så vi jag gärna ha verklige CHOCK ROSA bakrund. ^^

2010-04-15 @ 21:31:38
Postat av: Kicki

Hej Elisabeth. Du lämnade ingen adress så jag skriver här och hoppas att du ser det :) Jag har en färdig chockrosa layout som inte används, så den kan du få till din blogg om du vill. Bakgrunden är ett rosa presentpapper med hjärtan på. Om du skriver igen med blogg- eller mailadress så kan jag säkert hjälpa dig fixa något :)

2010-04-15 @ 23:51:08
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0