Mumsig rubrik

Stora ändringar pågår hos Whisky & Champagne.
Närmsta familjen har blivit bakelser och hela layouten ska bli lite roligare.

Så här ser Evas blogg ut idag:


edit: Och såhär ser den ut nu!

Måste ju säga att det blev en jädra skillnad! Och här snålades det inte med rosa! :) Hon ville ha en glad layout, vilket vi tog väldigt bokstavligt, som framhävde att hon älskar familjen, tycker om att baka och pyssla. Och Eva själv är supernöjd vilket alltid är så himla kul! =)
Det är Cissi som ritat alla söta bakelser!

Kommentarer
Postat av: EVA

YES!!! Hur fint som helst...precis nåt sånt här tänkte jag mig :D !

Hjärtana som är typ broderade är ju också kanon ! Och typsnittet i texten får gärna vara så som du har här också...

I mitten är perfekt !



Funkade det inte med typsnittet jag skickade till dig ? Fontdinerdotcom Sparkly eller Cocktail Bubbly är som kuliga och passar till champagnen...hehe! Kändes liiite tunt...



Skulle man kunna lägga in nån text under bilden med Välkommen till mig och min underbara familj...



Annars blir det perfekt ! Gu vad ni är duktiga...



***

JÄTTEKRAAAM från EVA !!!

2009-05-20 @ 10:32:57
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Funderar på om jag ska ha vit bakgrund på textfälten...kanske blir för mycket med olika gråtoner...eller vad tror du ?

Eller vit där det är mörkare nu och lite ljusare grå där den är ljusgrå...du kan det där bättre än mig...hehe !

***

KRAAAM igen !

2009-05-20 @ 10:42:09
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Helt klockers...som Cissi brukar säga !!!

Kör så...



***

JÄTTEKRAAAM från EVA !!!

2009-05-20 @ 16:13:36
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0