Projekt

Det är jättekul att jag helt plötsligt har massor att göra gällande bloggar; headers, bakgrunder, färger och allt möjligt folk vill fixa till! Just nu jobbar jag på att fixa någon fin, eventuellt indisk, design till Fridas blogg. (Det är därför jag snott hennes rubrik temporärt, men headern ska inte se ut så!) Och sen vill Rolle ha sin blogg i havsfärger som passar honom bättre. Elin har fått en ny bakgrund och Jennys ska också göras så fort vi får tid att surra ihop oss. Några av er kanske sett Evas som jag faktiskt får fiffla och ändra på lite då och då, hihi.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg du har!

2007-11-10 @ 22:56:12
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0