Jag - en Jack Russel terrier

Jag hittade ett roligt test hos My.
Vilken hund är du?

Och jag kan väl inte förvånas över att jag blev en terrier!? Ha ha!

Här är mitt resultat:
image61
Jack Russel terrier
Jack russel terriern är en alert och livlig hund. Den kräver uppmärksamhet och har ett stort aktiveringsbehov. Den är lättlärd och lär sig ofta tricks snabbt. Älskar att vara utomhus. Jack Russel terriern är en glad, stolt, lojal och intelligent hund, men den kan också vara mycket envis och lite väl självständig. Jack Russel terriern är mycket hund i liten kropp. Ettrigheten och orädslan gör dem ibland aggressiva mot andra hundar och de drar sig heller inte för att utmana mycket större hundar eftersom de har lite problem med sin egen kroppsuppfattning. Den älskar att arbeta, men det måste vara rolig sysselsättning annars blir det trist och tråkigt något som den kompenserar med att hitta på egna aktiviteter som kanske inte alltid uppskattas av matte och husse.

Hmm... hur ska vi tolka detta?


Jag måste också säga att jag gillar resultatet av veckans röstning hittils! Eller kan det bero lite på att terrierälskare är de mest trogna läsarna till en terriers blogg? Njäääe, jag väljer att tolka resultatet som pålitligt ;)

Kommentarer
Postat av: Thess

Visst är det så! Förstår inte hur dem kan publicera en artikel med sååå felaktiga uppgifter!

Tjusig hund du har förresten, han är döläcker :)

/ Thess

2008-05-05 @ 17:26:57
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: Anna & Wince

Hehe, jag blir också JRT på det där testet...Hmm..;-)



Ahh nej jag bara älskade den där bilden du fixat i PS. Kan sitta och glo på den hur länge som helst.. En riktig fullträff! :-)



Jaa.. Viltspår är så fantastiskt roligt! Och Wincent älskar det! ;-)

Så tycker jag absolut ni ska köra..s

Det är ju suverän aktivering både mentalt och fysiskt.

Vi ska tävla nu på torsdag..nervös

2008-05-05 @ 17:46:07
URL: http://www.wince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0